مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 03:352021-07-31سياسي

فارس من| شهرستانی که بیمارستان ندارد!/ چشم انتظاری 10 ساله مردم سیروان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، اخیرا مخاطبان فارس سوژه ای را در سامانه فارس من با عنوان درخواست ساخت بیمارستان در شهرستان سیروان به ثبت رسانده اند از این رو خبرنگاران فارس بر آن شدند تا موضوع را پیگیری کنند.

علی رغم اجرای طرح تحول نظام سلامت در چند سال اخیر و هزینه های فراوانی که دولت در این بخش صرف و همواره در بیان عملکردش به آن ها استناد کرده، هنوز شهرستان هایی در استان ایلام وجود دارد که فاقد بیمارستان بوده و از دریافت خدمات بیمارستانی محروم هستند.

یکی از این شهرستان ها سیروان است که با  گذشت 10 سال از شهرستان شدنش هنوز در این شهر خبری از ساخت بیمارستان نیست.

این شهرستان یک درمانگاه دارد اما نیروی متخصصی در آن فعالیت نمی کند و دستگاه های پزشکی مورد نیاز مردم را ندارد و آزمایشگاه مجهز هم در این درمانگاه جایگاهی ندارد.

برای لحظه ای فرض کنید شب در منزل خود نشسته اید که به یک باره برای یکی از اعضای خانواده تان عارضه ای پیش می آید و نیاز به کمک فوری پزشک دارید، فکر کنید در شهرستانی که دو ساعت با مرکز استان فاصله دارد، چگونه باید با این مشکل مواجه می شوند؟  نه بیمارستانی، نه امکاناتی و نه حتی پزشک متخصصی که در آن لحظه به بیمار تان کمک کند، قرار گرفتن در این شرایط چه احساسی در شما ایجاد می کند؟ چرا جان مردم برای مسوولین مرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| شهرستانی که بیمارستان ندارد!/ چشم انتظاری 10 ساله مردم سیروان

فارس من| شهرستانی که بیمارستان ندارد!/ چشم انتظاری 10 ساله مردم سیروان